Leírás
Ez nem valami "tartsd a csomagtartóban vész esetére" roller, hanem egy "NINCS MÁR SZÜKSÉGEM AUTÓRA" roller!
Kanadai srácok tervezték a nagyvárosok meghódítására!
Paraméterek
Gyártó | Apollo |
Státusz | Új |
Modell | City Pro |
Szín | Grafitszürke |
Teljesítmény | (2x500W) 1000W |
Akkumulátor kapacitás | 18Ah |
Hatótávolság | 55-60Km |
Max. sebesség | 50Km/h |
Feszültség | 48V |
Kerék átmérő | 10" |
Fék | Kettős dob és regeneratív fék |
Gumik | Levegős |
Váz anyaga | 6061 Repülőgép minőségű alumínium |
Terhelhetőség | 120Kg |
Hegymászó képesség | 20° |
Súly | 29,5Kg |
Töltési idő | 6-7óra |
Lengéscsillapítás | Háromrugós rendszer |
Töltő adapter | 54,6V/3A |
Nyitott méret | 125/63/130cm (H/Sz/M) |
Vízállósági besorolás | IP56 (por behatolása elleni korlátozott védelem / védett az intenzíven ömlő víz ellen) |
Csukott méret | 125/63/65cm (H/Sz/M) |
Hasmagasság | 12cm |
Kormány szélessége | 63cm |
Platform szélessége | 20cm |
Extrák | Saját fejlesztésű applikáció, melyen keresztül számos funkció mellet a kerekeket is blokkolni tudod |
Jótállás | 36 hónap |
Vélemények
1 értékelés
Írja meg véleményét!
Herendi Balázs
|
2022. 10. 18.
(vélemény írása 2 héttel a vásárlás után)
Röviden:
Csak ajánlani tudom azoknak akik egy kényelmes minden helyzetben jól teljesítő rollert szeretnének.
Hosszan:
Ez a harmadik roller amit vettem. Az eddigiek után egy elég konkrét elképzelésem volt, hogy mit szeretnék és a nagyon sok lehetőség közül végül is ezt választottam.
Az elvárásaim a következők voltak: Nagy megtehető távolság, első-hátsó felfüggesztés és modern letisztult kinézet. Ezek mellett szerettem volna ha gond nélkül fel tud menni egy dombra is.
A hardver:
Röviden összefoglalva gyönyörű és nagyon jól összerakott, egy negatívumot tudok csak mondani, hogy nincs irányjelző a kormány végeken.
Nagyon fontos kiemelni, hogy ez egy felnőtteknek szánt roller ezért magassan van a kormány, az én 174 centiméteremmel, ha mellette állok akkor úgy tűnhet, hogy nekem ez nagy lesz, de ez teljesen csak látszat. Amint fellépsz rá tökéletes kényelmes magasságban van a kormány és az átlagosnál magasabb kivitel miatt, ha hirtelen fékezel akkor sem érzed azt, hogy mindjárt átbuksz a kormányon.
A rugózás nagyon jó, érzem, hogy ha átmegyek egy lyukon az úton, de nem harapom le a nyelvem közben. Macskaköveken is gond nélkül használható nem fogja kirázni a kezedből a kormányt.
Az összehajtási funkció nagyon kényelmes és súlya ellenére sem nehéz 1-2 lépcsőfordulón felvinni.
Az indexek jelenléte egy nagyon pozitív dolog, itt az egyetlen bajom, hogy a kormány végekre is rakhattak volna, hogy előről is látható legyen, jelenleg hátulról és oldalról látszik a jelzés csak.
Fékek egy kicsit szokatlan megoldást kaptak: a járművün 3 fék van (2 fékkar, 1 nyomókaros mint a gáz), a fizikális fékeket a karokkal irányítod, míg a nyomókarral pedig a visszatöltő motorfékeket irányítod mint a gázt. Majdnem minden esetben a motorfékek tökéletesen elegek a fizikai fékeket nem is szoktam használni, ha kell akkor fura lehet, hogy mind a hármat kellene egyszerre használni, de még csak egyszer volt ilyen, hogy ennyire hirtelen megkelljen állnom. Megszokható, de lehet jobb lett volna, valahogyan ezeket összekombinálni.
A gáz és fék nyomókarok használata nagyon jó, folyamatosan erősödik a hatás, nem ugrál és nem blokkol/kapar el az elején.
A motorok nagyon jól muzsikálnak a hegyre felmenetet a Gellért hegyen teszteltem és gond nélkül felvitt rajta. A patkáról le, esetleg nagyobb döccenőkre felmenetelt alig érzed meg, nem nyekereg a szerkezet egy nagyon jól összerakott darab. A sárhányók masszívak, a lábadat is megtartják. A lábrész elég széles és jó a tapadása a végén lévő fogó/kampó akármi nagyon jól megtámasztja a lábad, ha éppen gyorsulsz.
Összevetettük egy erősebb egy motoros rollerel hegymenetnek, míg az jobban teljesített az első 25 méteren utána a két motor miatt ez gtond nélkül lehagyta.
Nekem egy dolgon kellett állítani vásárlás után (a kormányt a boltban felrakták nekem) a gyorsösszehajtó mögött van egy csavar amivel a kormány van rögzítve azt kellett meghúzni kicsit, így a kormány teljesen stabilan áll mindenféle kotyogás nélkül.
A szoftver:
Nem véletlenül mondják, hogy ez a legjobban integrált 2022-ben.
Az alkalmazás használata nagyon egyszerű és kényelmes. A térképes navigáció az alkalmazásban (ha használsz ilyet) akkor nagyon hasznos mert jól látható a sebesség, cél...
Az egyetlen negatívum amit eddig találtam az, hogy nem értem, hogy hogyan függ össze a max sebesség és a módok amik vannak (a szokásos eco, dynamic, sport). A max sebességet a sport módban éri el a többit valamilyen szorzóval számolhatja ki. A hivatalosan megadott mód/sebességek nem fix limitek, jelenleg én a max sebességet 52km/h-re állítottam be és az én súlyommal a 25-26 km/h tud eco módban.
A fedélzeti számítógépe a legszokásossabb dolgokat tudja pár extrával és nappal is nagyon jól látható, ami még nagyon jó, hogy a fontos dolgokról pittyegéssel jelez. Funkciók: sebesség kijelzés, mód választás, lámpa kapcsoló, össz/túra km, fogyasztás / visszatöltés mértéke, index irányítása, tempomat kijelzés.
Pro:
- nagy megtehető távolság
- nagyon jó sebesség
- jól konfigurálható
- jó kinézet
- nagyon jó biztonságérzet
Con:
- borsos ár
- az alakalamzásban a max sebesség és fokzatok közti összefüggés nem egyértelmű
- három fék
- mobiltartó a kormány alakja miatt csak speciális gyártású lehet
Röviden:
Csak ajánlani tudom azoknak akik egy kényelmes minden helyzetben jól teljesítő rollert szeretnének.
Hosszan:
Ez a harmadik roller amit vettem. Az eddigiek után egy elég konkrét elképzelésem volt, hogy mit szeretnék és a nagyon sok lehetőség közül végül is ezt választottam.
Az elvárásaim a következők voltak: Nagy megtehető távolság, első-hátsó felfüggesztés és modern letisztult kinézet. Ezek mellett szerettem volna ha gond nélkül fel tud menni egy dombra is.
A hardver:
Röviden összefoglalva gyönyörű és nagyon jól összerakott, egy negatívumot tudok csak mondani, hogy nincs irányjelző a kormány végeken.
Nagyon fontos kiemelni, hogy ez egy felnőtteknek szánt roller ezért magassan van a kormány, az én 174 centiméteremmel, ha mellette állok akkor úgy tűnhet, hogy nekem ez nagy lesz, de ez teljesen csak látszat. Amint fellépsz rá tökéletes kényelmes magasságban van a kormány és az átlagosnál magasabb kivitel miatt, ha hirtelen fékezel akkor sem érzed azt, hogy mindjárt átbuksz a kormányon.
A rugózás nagyon jó, érzem, hogy ha átmegyek egy lyukon az úton, de nem harapom le a nyelvem közben. Macskaköveken is gond nélkül használható nem fogja kirázni a kezedből a kormányt.
Az összehajtási funkció nagyon kényelmes és súlya ellenére sem nehéz 1-2 lépcsőfordulón felvinni.
Az indexek jelenléte egy nagyon pozitív dolog, itt az egyetlen bajom, hogy a kormány végekre is rakhattak volna, hogy előről is látható legyen, jelenleg hátulról és oldalról látszik a jelzés csak.
Fékek egy kicsit szokatlan megoldást kaptak: a járművün 3 fék van (2 fékkar, 1 nyomókaros mint a gáz), a fizikális fékeket a karokkal irányítod, míg a nyomókarral pedig a visszatöltő motorfékeket irányítod mint a gázt. Majdnem minden esetben a motorfékek tökéletesen elegek a fizikai fékeket nem is szoktam használni, ha kell akkor fura lehet, hogy mind a hármat kellene egyszerre használni, de még csak egyszer volt ilyen, hogy ennyire hirtelen megkelljen állnom. Megszokható, de lehet jobb lett volna, valahogyan ezeket összekombinálni.
A gáz és fék nyomókarok használata nagyon jó, folyamatosan erősödik a hatás, nem ugrál és nem blokkol/kapar el az elején.
A motorok nagyon jól muzsikálnak a hegyre felmenetet a Gellért hegyen teszteltem és gond nélkül felvitt rajta. A patkáról le, esetleg nagyobb döccenőkre felmenetelt alig érzed meg, nem nyekereg a szerkezet egy nagyon jól összerakott darab. A sárhányók masszívak, a lábadat is megtartják. A lábrész elég széles és jó a tapadása a végén lévő fogó/kampó akármi nagyon jól megtámasztja a lábad, ha éppen gyorsulsz.
Összevetettük egy erősebb egy motoros rollerel hegymenetnek, míg az jobban teljesített az első 25 méteren utána a két motor miatt ez gtond nélkül lehagyta.
Nekem egy dolgon kellett állítani vásárlás után (a kormányt a boltban felrakták nekem) a gyorsösszehajtó mögött van egy csavar amivel a kormány van rögzítve azt kellett meghúzni kicsit, így a kormány teljesen stabilan áll mindenféle kotyogás nélkül.
A szoftver:
Nem véletlenül mondják, hogy ez a legjobban integrált 2022-ben.
Az alkalmazás használata nagyon egyszerű és kényelmes. A térképes navigáció az alkalmazásban (ha használsz ilyet) akkor nagyon hasznos mert jól látható a sebesség, cél...
Az egyetlen negatívum amit eddig találtam az, hogy nem értem, hogy hogyan függ össze a max sebesség és a módok amik vannak (a szokásos eco, dynamic, sport). A max sebességet a sport módban éri el a többit valamilyen szorzóval számolhatja ki. A hivatalosan megadott mód/sebességek nem fix limitek, jelenleg én a max sebességet 52km/h-re állítottam be és az én súlyommal a 25-26 km/h tud eco módban.
A fedélzeti számítógépe a legszokásossabb dolgokat tudja pár extrával és nappal is nagyon jól látható, ami még nagyon jó, hogy a fontos dolgokról pittyegéssel jelez. Funkciók: sebesség kijelzés, mód választás, lámpa kapcsoló, össz/túra km, fogyasztás / visszatöltés mértéke, index irányítása, tempomat kijelzés.
Pro:
- nagy megtehető távolság
- nagyon jó sebesség
- jól konfigurálható
- jó kinézet
- nagyon jó biztonságérzet
Con:
- borsos ár
- az alakalamzásban a max sebesség és fokzatok közti összefüggés nem egyértelmű
- három fék
- mobiltartó a kormány alakja miatt csak speciális gyártású lehet
Ha részletfizetéssel vásárolnád meg a terméket, helyezd a kosárba, majd
a fizetési módnál jelöld be Cetelem Online Áruhitelt.